Z našim kompletom 2befair lahko hitro in enostavno popravite majhne praske in poškodbe od kamenja na vašem Tesli. Komplet 2befair Lackbush vsebuje prednamaz, glavno barvo in prozorni lak. Zaradi vgrajene čopiča v pokrovčku barvnega svinčnika je nanašanje hitro. Za fine praske lahko enostavno uporabite zobotrebec. Primeren za modele Tesla Model 3, Model Y, Model S in Model X.
Priprava: Poškodovano območje je treba temeljito očistiti pred popravilom. Najprej previdno odstranite rjo in grobo umazanijo. Pomembno je, da ne poškodujete okoliškega avtomobilskega laka. Nato odstranite fino umazanijo s palčkami za ušesa in odstranjevalcem silikona (če ni na voljo, z bencinom za čiščenje). Na rjavih območjih je priporočljivo predhodno nanos proti rji, kot je naprimer Tannox.
Prednamaz (samo pri beli): Pred uporabo vsaj 30 sekund močno pretresite flaško z barvnim svinčnikom, da se barvni delci enakomerno porazdelijo. Po odprtju s čopičem odstranite odvečno barvo na kosu plastike ali stekla. To je potrebno, da odstranite odvečno barvo s čopiča, kar bi sicer vodilo do debele in neenakomerne nanešenosti barve. Barvo nanesite na območje za popravilo (ne barvajte, sicer bodo nastali madeži). Pazite, da je barva nanešena zelo tanko. Če je barva poškodovana samo na zelo majhnem območju, npr. na mestu, kjer je udaril kamen, uporabite poseben barvni tampon ali zobotrebec, da nanesete samo majhne količine barve. Če je možno, poskusite nanašati zelo tanke plasti. Če je praska, ki jo je treba popraviti, zelo globoka, lahko postopek ponovite dva do trikrat. Pazite, da je vsaka spodnja plast laka popolnoma suha. Za vsako plast barve načrtujte 20 do 30 minut. Prednamaz se suši 12 do 24 ur.
Nanesite glavni lak: Pred uporabo vsaj 30 sekund močno pretresite flaško z barvnim svinčnikom, da se barvni delci enakomerno porazdelijo. Po odprtju s čopičem odstranite odvečno barvo na kosu plastike ali stekla. To je potrebno, da odstranite odvečno barvo s čopiča, kar bi sicer vodilo do debele in neenakomerne nanešenosti barve. Barvo nanesite na območje za popravilo (ne barvajte, sicer bodo nastali madeži). Pazite, da je barva nanešena zelo tanko. Če je barva poškodovana samo na zelo majhnem območju, npr. na mestu, kjer je udaril kamen, uporabite poseben barvni tampon ali zobotrebec, da nanesete samo majhne količine barve. Če je možno, poskusite nanašati zelo tanke plasti. Če je praska, ki jo je treba popraviti, zelo globoka, lahko postopek ponovite dva do trikrat. Pazite, da je vsaka spodnja plast laka popolnoma suha. Načrtujte 20 do 30 minut na plast barve. Glavni lak se suši 12 do 24 ur.
Nanesite prozorni lak: Prozorni lak je gostejši od glavnega laka in ga je zato treba obdelati še posebej varčno. Morebitno neravnino po nanosu prozornega laka lahko odstranite z brušenjem in poliranjem. Po nanosu prozornega laka morate počakati vsaj 24 ur, preden lahko območje nadalje obdelujete. Vendar je priporočljivo počakati 72 ur!
Možno brušenje: Po strjevanju prozornega laka se lahko poškodovano območje in okolica mokro zbrusi z vodnim brusnim papirjem 2000 ali 3000. Nato območje temeljito očistite z veliko vode. Ta korak je namenjen predvsem za obsežne poškodbe.
Poliranje po možnosti: Ko je površina zglajena, se celotno območje lahko spolira. Pred poliranjem morajo biti obdelana območja dobro posušena, sicer lahko novi lak poškodujete med poliranjem, trenjem polirnega stroja ali ročno. Če je bilo vse izvedeno pravilno, bi moral biti popravilo praktično nevidno.
Temperatura: Delovna temperatura okolice naj bo med 13 in 25 stopinj Celzija. Izogibajte se neposredni sončni svetlobi. Zaradi tega se lahko avtomobilski lak na mestih prehitro posuši. Če ima barva pred obdelavo temperaturo pod 10 stopinj Celzija, jo lahko previdno ogrejete s sušilcem za lase, sicer se barva, nanešena z barvnim svinčnikом, ne bo pravilno spojila со starim slojem laka. Barvni svinčnik naj ima vedno temperaturo približno 20 stopinj Celzija in naj nikoli ne bo izpostavljen zmrzali.
Opozorila: Samopopravilo poškodbe barve z barvnim svinčnikom je lahko zelo dobro, vendar ne nadomesti obiska strokovne lakirne delavnice. Komplet barvnih svinčnikov se vedno uporablja na lastno odgovornost. Uporabnik je odgovoren za škodo, ki jo povzroči uporaba barvnega svinčnika na vozilu. Avtomobilska barva nikoli ne sme priti v stik z očmi ali sluznicami. Pri delu z barvnimi svinčniki je priporočljivo nositi enkratne gumijaste rokavice. Ne hranite avtomobilske barve v bližini otrok ali živali.
Informacije o nevarnosti:
Vnetljiva nevarnost
Prozoren lak:
Nevarnost: tekočina in hlapi so vnetljivi. Povzroča draženje kože. Lahko povzroči zaspanost in omotico. Držite se stran od toplote, vročih površin, isker, odprtih plamenov in drugih virov vžiga. Ne kadite. Ne vdihavajte prahu/dima/plina/megle/hlapov/aerosola. Zaščitne rokavice/zaščitna oblačila/zaščita za oči/zaščita za obraz. Ob zaužitju: takoj pokličite center za zastrupitve/zdravnika. Vsebino/posodo odložite na primerno reciklažo ali odstranitev.
Nevarne komponente za označevanje: N-butil acetat, ksilol
GHS02GHS07
Un 1263
Informacije o direktivi VOC 2004/42/ES:
62,36 % (580 g/l)
Podkategorija po 2004/42/ES:
Posebna hrbtišča – vse vrste, mejna vrednost VOC: 840 g/l
UFI: 6S3K-9JYF-3TQJ-Y9UX
Lak:
Pozor: tekočina in hlapi so vnetljivi. Povzroča draženje kože. Povzroča hudo draženje oči. Lahko povzroči zaspanost in omotico. Ponavljajoči stik lahko privede do krhke ali razpokane kože. Držite se stran od toplote, vročih površin, isker, odprtih plamenov in drugih virov vžiga. Ne kadite. Ne vdihavajte prahu/dima/plina/megle/hlapov/aerosola. Pri stiku s kožo (ali lasmi): takoj slecite vso kontaminirano obleko. Umijte ali stuširajte se z vodo. Pri stiku z očmi: izpirajte z vodo nekaj minut.
Odstranite morebitne obstoječe kontaktne leče, če je to mogoče. Izpirajte dalje. Vsebino/posodo odložite na primerno reciklažo ali odstranitev.
Nevarne komponente za označevanje: N-butil acetat, butan-1-ol, n-butanол, n-butil alkohol
GHS02GHS07