Marquee Effect
Jesenski popusti do 20% | Brezplačna dostava za naročila nad 250€ ⭐⭐⭐⭐⭐Jesenski popusti do 20% | Brezplačna dostava za naročila nad 250€ ⭐⭐⭐⭐⭐Jesenski popusti do 20% | Brezplačna dostava za naročila nad 250€ ⭐⭐⭐⭐⭐Jesenski popusti do 20% | Brezplačna dostava za naročila nad 250€ ⭐⭐⭐⭐⭐Jesenski popusti do 20% | Brezplačna dostava za naročila nad 250€ ⭐⭐⭐⭐⭐Jesenski popusti do 20% | Brezplačna dostava za naročila nad 250€ ⭐⭐⭐⭐⭐

Teslar.si

Garancija in vračila

Pomembno nam je, da imate pri nakupu naše avtomobilske dodatne opreme odlično izkušnjo, zato vam nudimo garancijo za naše blago.
Naši izdelki imajo garancijo do 12 mesecev od datuma prodaje, ko prejmete naše blago.

Garancija velja samo za konfiguracijo blaga, kakršna je bila na dan prodaje.

Garancija

Splošna garancija za novo blago
Splošna garancija za nove artikle je originalna zakonska garancija proizvajalca za naše nove artikle, ki se začne na dan prodaje. Uveljavljate jo lahko pri pooblaščenem servisnem centru ali pri prodajalcu (pri nas). Splošna garancija za nove predmete traja najmanj 12 mesecev od dneva prodaje.

GARANCIJA NE VELJA V PRIMERIH:

  • Iztek splošne garancije za nove izdelke.
  • Spremembe konfiguracije blaga na računu ali zamenjava sestavnih delov s strani nepooblaščene osebe.
  • Vidne mehanske poškodbe (razen poškodb, ki so prisotne na dan prodaje) ali malomarno ali nestrokovno ravnanje s strani kupca.
  • Poškodbe zaradi višje sile, izpraznitve baterije, čiščenja itd.
  • Nepravilno delovanje operacijskega sistema zaradi motene programske opreme (računalniški virusi, izbrisani ali nepravilno nameščeni gonilniki, izbrisan operacijski sistem itd.)
  • Padci, zlomi, razlitja, nenormalni vplivi vlage in temperature, eksplozije, neposredni udar strele, neposredna izpostavljenost električni energiji zaradi zemeljskega stika, kratkega stika, visoke napetosti, elektronskih nabojev, elektromagnetnih motenj itd.

UVELJAVLJANJE GARANCIJE ALI VRAČILA

  1. Pri garancijskih popravilih mora biti blago še vedno v garancijskem roku.
  2. Če je garancijski rok potekel, se vseeno obrnite na nas, saj si vedno prizadevamo najti dobre rešitve za naše stranke.
  3. Izpolnite priloženi obrazec.
    PRENESITE OBRAZEC
  4. Blago zapakirajte tako, da se v embalaži ne premika. V embalaži ne sme biti nobenega drugega materiala ali blaga, ki bi lahko poškodovalo izdelek.
  5. Zapakirano blago skupaj z izpolnjenim obrazcem in priloženim računom (ali garancijskim listom) pošljite na naš naslov: CBs, uvoz-izvoz, d.o.o., Polica 65, 1290 Grosuplje
  6. Vaš izdelek bo pregledan in popravljen v najkrajšem možnem času ali pa vam bomo vrnili denar. Če izdelek ne bo pregledan in popravljen v 10 dneh po vrnitvi, se garancijsko obdobje podaljša za čas popravila. Če je izdelek nepopravljiv ali če stroški popravila presegajo vrednost izdelka, bo reklamirani izdelek zamenjan s podobnim ali boljšim, lahko se izda dobropis v vrednosti izdelka ali pa se dogovorita o drugi obojestransko sprejemljivi rešitvi.

NEUPRAVIČEN GARANCIJSKI ZAHTEVEK

Če se izkaže, da je garancijski zahtevek neutemeljen, se kupcu zaračunajo stroški servisnih ur, porabljenih za ugotovitev neutemeljenega zahtevka. Cena ure servisiranja znaša 30 EUR + DDV in se zaračuna za vsako začeto pol ure dela. V vsakem primeru neupravičenega zahtevka se zaračuna vsaj ena ura storitve.