Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine TESLAR (https://teslar.si/) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Svetujemo vam, da pred uporabo strani pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne oddajate naročil na spletni strani https://teslar.si/.
S spletno trgovino TESLAR (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja podjetje CBs, uvoz-izvoz, d.o.o. , Polica 65, 1290, Grosuplje, davčna številka 69697914, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali TESLAR).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu prodajalca.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Splošne pogoje in Pogoje poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja podjetja CBs, uvoz-izvoz, d.o.o.
https://teslar.si/ je spletna stran podjetja CBs, uvoz-izvoz, d.o.o. Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s vsemi zakonskimi obveznostmi in mednarodnimi smernicami za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.
Za vse informacije, pomoč pri spletni ponudbi, uporabi spletne strani ali vračilu blaga, smo vam na voljo v času naših uradnih ur od ponedeljka do petka, med 9.00 in 17.00 uro.
Telefon: 070 604 636
E-pošta: info@teslar.si
Vrste uporabnikov
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino prek elektronske pošte postane obiskovalec gost spletne trgovine, s potrjeno registracijo v spletno trgovino pa postane član spletne trgovine.
Obiskovalec lahko vpis kot gost in registracijo za člana spletne trgovine opravi prek spleta.
Ob registraciji v spletno trgovino kot član spletne trgovine pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana spletne trgovine nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@teslar.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.
Nakup določenih artikov, ki so na zalogi na prevzemnem mestu prodajalca, je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino.
Dostopnost informacij
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka)
- kontaktne podatke, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
- dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen)
Odstop od pogodbe ni mogoč v primeru, da je kupec pravna oseba, razen v primerih, določenih z Obligacijskim zakonikom (OZ).
- pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Več o garanciji si preberite TUKAJ.
Oznake artiklov
- Artikel z oznako “Novo” je na novo dodan artikel v ponudbo spletne trgovine. S to oznako bo izpostavljen minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.
- Artikel z oznako “Akcija” ima še dodatno znižano ceno glede na ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla. Vrednost znižanja je navedena ob artiklu.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca.
Načini plačila
Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu*
- s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron)
- s plačilom preko Paypal
- s plačilom preko Google pay
- s plačilom preko Apple pay
- s plačilom preko GoCrypto
- z nakazilom na račun prodajalca, po ponudbi/predračunu*
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena. Gre za artikle, ki jih dobavitelj nima na zalogi oz. so na zalogi v skladiščih proizvajalcev v tujini.
Izdaja računa
Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Če računa kupec ne prejme, mora na to opozoriti prodajalca v roku 8 dneh, prodajalec pa mu ga mora v roku 3 delovnih dni posredovati na e-naslov.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. DDV je obračunan od razlike v ceni po 102. in 104. členu ZDDV-1, kar je tudi jasno navedeno na računu.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene
- Cene vključujejo DDV. DDV je obračunan od razlike v ceni po 102. in 104. členu ZDDV-1. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini.
- Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
- Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
- Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.
- Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.
- Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
- Na prevzemnem mestu prodajalca so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni s spletne trgovine. Vse objavljene cene na prevzemnem mestu vsebujejo DDV. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.
Darilni bon TESLAR
Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona) za naročilo preko (možno je prejeti tudi darilni bon v fizični obliki). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine.
Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini (ali v našem prevzemnem mestu v Ljubljani). Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Skupna vrednost artiklov mora biti 1 € višja od vrednosti darilnega bona. Z darilnim bonom lahko plačate skupni znesek artiklov, ne pa tudi stroškov dostave.
Uporaba darilnega bona:
Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila PREDRAČUN. V OPOMBE vpišite kodo darilnega bona ali darilnih bonov ter jih ločite s presledkom ali vejico.
Nato samo še oddate spletno naročilo. Po oddanem naročilu vam bomo v najkrajšem možnem času poslali PREDRAČUN za doplačilo razlike (v kolikor bo ta nastala).
Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov. Vse našteto tekom oddaje spletnega naročila enostavno vpišete tako, da posamezne kode ločite s presledkom ali vejico.
Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, vam bomo bone nadomestili z novimi darilnimi boni. Vplačani denar bomo vrnili na vaš tekoči račun ali kreditno kartico, v kolikor ste z njo izvedli nakup. Vse, kar morate storiti je, da nam sporočite kode unovčenih darilnih bonov in številko vašega transakcijskega računa.
Postopek obveščanja o nakupu
1. Naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu spletne trgovine so na spletni strani vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču, je prodajalec izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do prodajalca. Prek elektronske pošte prodajalec kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči prodajalcu, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj prodajalcu ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko prodajalec naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo prodajalec ali oseba, za katero je prodajalec odgovoren, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.
2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem
Prodajalec v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Prodajalec v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 070 604 636 ali po e-mailu na naslov info@teslar.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pri vpisu podatkov v polje ‘Podjetje’ vnesete naziv podjetja, pri čemer se bo pod okencem ‘Podjetje’ pojavilo okence ‘Številka DDV’, v katerega vnesete davčno številko vašega podjetja.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Za podrobna navodila za oddajo naročil pravnim osebam pa nas lahko kontaktirate na info@teslar.si ali nas pokličete na 070 604 636.
Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo splošni pogoji poslovanja podjetja, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju.
Prodajalec pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu*
- z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu
- s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron)*
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun podjetja po ponudbi/predračunu.
Odgovornost za namestitev opreme strank na vozilo
- Strinjanje s Pogoji: Z uporabo te spletne strani in postopka namestitve opreme na vozilo se strinjate z naslednjimi pogoji, ki se nanašajo na odgovornost Teslar trgovine.
- Brez odgovornosti za vozilo stranke: Teslar trgovina izrecno izjavlja, da ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne težave, okvare ali škodo, ki bi lahko nastale na vozilu stranke med ali po uporabi opreme, ki jo stranka namesti na svoje vozilo in jo kupi pri Teslar trgovini.
- Samostojna odgovornost stranke: Stranka razume in se strinja, da je popolnoma odgovorna za morebitne posledice uporabe opreme na svojem vozilu. To vključuje, vendar ni omejeno na izgubo podatkov, okvaro sistema ali druge tehnične težave.
- Neodgovornost za poškodbe ali okvare vozila: Teslar trgovina ni odgovorna za morebitne poškodbe ali okvare, ki bi lahko nastale na vozilu stranke zaradi namestitve, konfiguracije ali uporabe opreme, ki je bila kupljena pri Teslar trgovini.
- Komunikacija s službo za stranke: V primeru morebitnih vprašanj ali dodatnih pojasnil glede odgovornosti Teslar trgovine, se obrnite na našo službo za stranke pred nadaljevanjem postopka namestitve.
Garancija in pošiljanje v servis
Vse o garanciji si lahko preberete TUKAJ.
Kupec na lastne stroške pošlje izdelek z napako v garancijskem roku na naslov prodajalca. Izdelki morajo biti v poslani v ustrezni embalaži in ustrezno zapakirani. Prodajalec ne odgovarja za morebitne poškodbe nastale pri dostavi izdelka na njegov naslov. Priložena morata biti kopija računa in pisna obrazložitev napake. Ob ugotovitvi, da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjan ali popravljen ter na strošek prodajalca poslan kupcu. če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu na njegove stroške.
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: CBs, uvoz-izvoz, d.o.o., Polica 65, 1290 Grosuplje. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 3 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.
Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 3 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.
Dostava
Prodajalec bo za dostavo pošiljk uporabljal storitve Pošta Slovenije, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Več o dostavi najdete tu.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV, vendar pri rabljenih artiklih, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 101. čl., 1. odstavek 2 točka in 104. čl. ZDDV-1, na podlagi 110. čl. ZDDV-1 na računu ta ni izkazan v skladu z zakonom. Cene na spletni strani se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in vedno v celoti ne odražajo dejanskega stanja, vendar niso zavajajoče.
Za morebitne napake se opravičujemo.
Varnost
Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Varovanje osebnih podatkov
Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Prodajalec za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s prodajalcem.
Prodajalec navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za goste spletne trgovine se hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov spletne trgovine: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s prodajalcem. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Podpora strankam
Strankam je na voljo podpora, ki se praviloma vrši preko elektronske pošte ali telefonskih številk, ki so objavljene na spletnih straneh prodajalca.
Prodajalec je obvezan upoštevati le zahtevke za podporo, ki so bili oddani preko spletnih strani ponudnika ali poslani na elektronske naslove ponudnika, ki so za takšne primere navedeni na spletnih straneh, iz kontaktne e-pošte, ki jo je navedel ob naročilu storitev.
Nudenje podpore je lahko pogojeno oziroma omejeno z določeno vrsto naročniškega razmerja oziroma s cenikom ponudnika.
Omejitev odgovornosti
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalcu ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Slike in videi, vsebovane v ponudbi ter v drugih ponudnikovih gradivih, vključno s spletnim mestom, so lahko samo simbolične in vedno v celoti ne odražajo dejanskega stanja, vendar niso zavajajoče, kar pomeni, da se stranke nanje v nobenem primeru ne morejo sklicevati ali na njihovi podlagi karkoli terjati od prodajalca. Za morebitne napake se opravičujemo.
Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 070 604 636 ali po elektronski pošti na info@teslar.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@teslar.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Prodajalec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
CBs, uvoz-izvoz, d.o.o., Polica 65, 1290 Grosuplje
Kontaktni podatki:
T : 070 604 636
E : info@teslar.si
Odpoved odgovornosti zaradi pomanjkanja povezanosti
Z blagovnimi znamkami, katerih izdelke prodajamo v trgovini, nismo povezani, pooblaščeni, potrjeni ali kakor koli uradno povezani.
Vsa imena, znamke, emblemi in slike so registrirane blagovne znamke družbe Tesla, Inc.
Vse slike izdelkov, ki so prikazane na tem spletnem mestu, če ni izrecno navedeno drugače, so izključna lastnina lastnika avtorskih pravic – podjetja. Tesla Inc.
Namen naše uporabe teh slik je izključno zagotoviti natančno predstavitev izdelkov, ki jih ponujamo, v skladu z načeli poštene uporabe v skladu z veljavnimi zakoni o avtorskih pravicah in intelektualni lastnini.
Ne prilaščamo si lastništva teh slik in spoštujemo pravice izvirnih lastnikov avtorskih pravic.
Non-affiliation disclaimer
We are not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with the brands sold in our shop.
All names, logos, marks, emblems and images are registered trademarks of Tesla, Inc.
All product images displayed on this website, unless explicitly stated otherwise, are the exclusive property of their copyright owner – Tesla Inc.
Our use of these images is intended solely for the purpose of accurately representing the products we offer, in accordance with the principles of fair use under applicable copyright and intellectual property laws.
We do not claim ownership of these images and respect the rights of the original copyright owners.
Določila o splošnih pogojih poslovanja so bila nazadnje spremenjena 5.1.2024.